>

درحال بارگذاری ....
پنل کاربری
نام کاربري :

پسورد :

عضويت | فراموشي رمز عبور
ارسال پاسخ جدید
maedeh1381
آفلاین

ارسال‌ها :4
عضويت: 20 /6 /1395
تشکر شده :1
بیوگرافی و عکس سحر آرین*

سحر آرین در اردیبهشت سال 1992 از پدری افغان و مادری ایرانی در شیراز به دنیا امد.وی دارای یک خواهر است.
خانوادۀ سحر آرین در دوران کودکی وی به آذربایجان مهاجر می‌شوند و سحر از سن ۱۵ سالگی در همان کشور بدون اینکه خانواده‎اش متوجه استعداد او در هنر موسیقی شوند، وارد دنیای هنر می‌گردد. به گفتۀ خود این هنرمند، وی در آذربایجان وارد یک گروه هنری سنتی شد و آهنگ‌های هنری آذربایجانی زیادی خوانده است. سحر که به استعدادش باور دارد، می‌گوید: “ماه هیچ وقت پشت ابر نمی‌ماند، قبلاً کسی نمی‌فهمید که من آواز می‌خوانم، اما به مرور زمان من توانستم استعداد خود را نمایان کنم.”
زمانی که خانوادۀ سحر آرین از کار هنری او باخبر می‎شوند، به شدت با خوانندگی این دختر جوان مخالفت می‎کنند. سحر اما با وجود مخالفت خانواده‎اش به کارهای هنری ادامه می‌دهد.
او بیشترین شهرتش را در برنامه معروف *ستاره افغان*به دست اورد.
سحر، فعالیت‌های هنری‌اش در افغانستان را به همراهی آرش بارز آغاز کرده و آهنگ‎های مشترکی را نیز با او یکجا اجرا کرده است. این دو هنرمند جوان آهنگ‌های”اپرای افغانستان” و “با من بخوان” را یکجا اجرا کرده‎اند.

سحر که حمایت خانواده‌اش را از دست داده است می‌گوید که بسیار احساس تنهایی می‌کند و خیلی از دختران را هم می‌شناسد که مانند او تنها و بی‎پشتیبان می‌باشند. او به دختران دیگر نیز توصیه می‌کند که در مقابل مشکلات ایستادگی کرده و مبارزه کنند تا بتوانند به حقوق انسانی خود در جامعه نایل آیند.









فاطمه عزيزم،رفيقي كه يه تار موي سرش به هزار رفيق قديمي مي ارزه مخاطب هم همه رفيق هاي قديمي ان جز يكي دوتا شون**********************
سحر آرین خواننده افغان
***************************
سه شنبه 17 مرداد 1396 - 20:47





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


جذب نیرو
X بستن پنجره شارژ رایگان ایرانسل