مناسب ترین مانتو زمستانی
گروه مشاور نرم افزار حسابداری محک برای رفاه و سهولت در این امر نسخه نرم افزار حسابداری فروشگاهی خود را در دو سری تجاری و عمومی ارائه داده است تا صاحبان مشاغل این امکان را داشته باشند، نرم افزار حسابداری متناسب با وسعت کسب و کار خود را تهیه کنند، خرید نرم افزار حسابداری پوشاک از جمله نکات مهمی است که نباید ساده از کنار آن گذشت! دقت کنید نرم افزار حسابداری را انتخاب کنید که در صورت توسعه فروشگاهتان نیز قابلیت توسعه داشته باشد، برای آگاهی بیشتر از محصولات حسابداری محک و ویژگی آنان می توانید از کاتالوگی که در همین سایت ارائه شده، اطلاعات مفیدی کسب نمایید.طراحی ویترین مغازه و دکور مغازه پوشاک
امروزه صنعت طراحی و دکوراسیون نقش مهمی در موفقیت کسب و کار ایفا می کند صاحبان مشاغل تاثیر بصری و جذابیت هایی که محیط کسب و کارشان می تواند روی مشتریان داشته باشد را به خوبی دریافته اند. بهتر است چیدمان فرشگاه پوشاک خود را مطابق اصول این حرفه پیش ببرید. بهره بردن از یک مشاور طراحی بوتیک می تواند به شما بسیار کمک کند
اسم مغازه، رنگ پوشاکی که در ویترین به نمایش می گذارید، نحوه چیدمان قفسه ها و دسترسی مشتریان به لباس ها اینکه در قفسه باشند یا به صورت شناور در فضای فروشگاه قرار گرفته باشد، طیف رنگی که در دکور داخلی به کار می برید، تهویه مناسب هوای داخل فروشگاه، فضای اتاق تعویض لباس
مانتو عمده و … مواردی است که در ایجاد بستر مناسب برای خرید مشتریان موثر است، میل به زیبایی و تمیزی و بهره بردن از امکانات مطلوب در همه انسان ها وجود دارد، نقطه تلاقی میل به زیبایی و کیفیت و نیاز به خرید جایی است که می توان از آن در جهت مثبت استفاده کرد
یک سیستم زمانی درست کار می کند، که همه اجزای آن به درستی وظایف محول شده را انجام دهند، بنابراین اگر فروشگاه پوشاک خود را یک سیستم درنظر بگیرید همه اجزای آن باید صحیح و مطابق اصول پیاده سازی شود تا نتیجه دلخواه حاصل شود. دقت داشته باشید کیفیت اجناس بسیار مهم است، اما همین اجناس با کیفت اگر در محیطی آلوده با فضایی نامطلوب توسط فروشنده ای نا مرتب که استاندارد های اولیه یک فروشنده را نداشته باشد عرضه شود، نمی تواند در این عرصه موفق عمل کند.
فضایی که شما در فروشگاه پوشاک خود عرضه می کنید نشان دهنده نوع شخصیت، میزان جدی بودن کسب و کارتان برای شماست و البته ارزش و احترامی است که برای مشتریان خود قائل هستید، پس از این توضیحات الان شما به خوبی از ملزومات بوتیک آگاهی دارید، می دانید باید به چه نکاتی بپردازید تا به نتیجه موثری دست یابید.
فوت و فن لباس فروشی را بدانید!
پس از اخذ جواز کسب پوشاک، تامین جنس، برآورد سود و زیان، طراحی دکور داخلی و ویترین مغازه همه چیز برای شروع آماده است، حالا وقت آن رسیده است که از تمامی تلاش های خود بهره برداری کنید. باید راه های جذب و مشتری و فوت و فن فروش را بشناسید، از اصول مشتری مداری آگاهی پیدا کنید و مشتریانی وفادار برای خود بسازید. در همین سایت مقاله ای در خصوص تکنیک های بازاریابی فروشگاه پوشاک منتشر شده است که اطلاعات مفیدی در این حوزه را در اختیارتان قرار می دهد.
روش های بسیاری برای فروش پوشاک وجود دارد، این به خلاقیت شما بستگی دارد که چگونه و از چه راهی مشتریان را جذب کنید، در حال حاضر یکی از شیوه های رایج فروش اینترنتی لباس می باشد، که با توجه به شرایط فعلی و بیماری کرونا طرفدار های بیشتری به خود اختصاص داده است، دسترسی راحت به اینترنت و خلاقیت در به اشتراک گذاری اجناس در سایت و فضاهای مجازی بستر مناسبی را برای فروش و کسب درآمد اینترنتی به صورت موازی ایجاد کرده است
معایب شغل لباس فروشی
فروشندگی پوشاک و لباس نیز مانند هر شغل و حرفه دیگری معایب خاص خود را دارد. یکی از معایب لباس فروشی تغییر مرتب مد و فشن است. بسیاری از افراد دوست دارند مطابق با مد روز پیش بروند و دنبال مدلها و لباسی هستند که در آن برهه زمانی اصطلاخا مد شده است. شما به عنوان یک فروشنده حرفهای لباس باید با دنیای مد و فشن آشنا باشید و ترندهای جدید را دنبال کنید تا بتوانید پوشاک و لباسهایی مطابق با مد روز موجود کنید. همین تغییرات میتواند یکی از معایب شغل لباس فروشی باشد چرا که ممکن است جنس موجود شما فروش نرود و روی دست شما باد کند
علاوه بر مد باید به تغییرات فصلی نیز توجه داشته باشید تا بتوانید اجناس خود را به موقع بفروشید. ضمن اینکه چشمپوشی از سلیقه شخصی افراد و ناقصی سایز و رنگبندی نیز میتواند به ضرر شما تمام شود.
مغازههای لباس فروشی عموما در پاساژها، مراکز خرید یا خیابانهای پر رفت و آمد قرار دارند. از همین رو معمولا هزینه اجاره مغازه سنگین است. از طرف دیگر، برای اینکه بتوان با مغازههای اطراف رقابت کرد باید جنس خوب را با قیمت مناسب به مشتری عرضه کرد
یکی دیگر از معایب شغل فرشندگی پوشاک مسئله خواب سرمایه است. برای اینکه روند بازگشت سرمایه زودتر اتفاق بیفتد باید برنامهریزی درست و بازاریابی قوی داشته باشید