>

درحال بارگذاری ....
پنل کاربری
نام کاربري :

پسورد :

عضويت | فراموشي رمز عبور
ارسال پاسخ جدید
icmd
آفلاین

ارسال‌ها :1
عضويت: 2 /7 /1401
فروش بذر ذرت و پاپ کورن

بر اساس آمارجهانی، عمده ذرت تولیدی مصرف دام و طیور میشود وفقط بخش کمی مستقیماً به غذای انسان می رسد. این غله 19٪ کالری غذایی و 15٪ از تولید سالانه مواد غذایی پروتئین در جهان را تأمین میکند. در حقیقت، ذرت دانه‌ای ارجح برای تغذیه دام و طیور است، زیرا مقدار انرژی غذایی آن بالاترین مقدار در بین غلات بوده و در کشت این محصول در سالهای مختلف در یک منطقه خاص، کمترین تفاوت در محتوای انرژی دانه در مقابسه با دیگر محصولات وجود دارد.ذرت با فاصله زیاد عمده ترین دانه خوراکی در سراسر جهان است که به عنوان یک ماده اصلی تغذیه کننده انرژی‌زا در رژیم های غذایی طیور شناخته شده است. محدودیت عمده تغذیه ای آن کم بودن پروتئین و کیفیت پایین پروتئین است. محتوای انرژی قابل هضم دانه ذرت 75/3-17/4 کیلوکالری در گرم است. برای مرغ، مقدار انرژی قابل متابولیسم ثبت شده هنگام تغذیه ذرت 6/3 کیلوکالری بر گرم است و هضم انرژی ناخالص مربوطه 86 درصد است. بنابراین، ذرت برای تغذیه حیوانات تک معده، به ویژه مرغ، بسیار محبوب است.


دانه ذرت میوه های ذرت است که از آن در تغذیه انسام، دام و طیور به عنوان منبع نشاسته استفاده می شود. دانه‌ها می‌توانند در رنگ‌‌های مختلفی باشند: مایل به سیاه، خاکستری مایل به آبی، بنفش، سبز، قرمز، سفید و زرد. یک بلال ذرت تقریباً 800 دانه در 16 ردیف دارد. دانه ذرت بر اساس وزن ماده خشک از 9/82 درصد آندوسپرم ، 1/11 درصد جوانه، 5/2 درصد پریکارپ و 8/8 درصد کلاهک تشکیل شده است.
پاپ کورن به دلیل محبوبیت زیاد در میان گروه کودکان ، نوجوانان و جوانان به یکی از تنقلات روزمره و مفید تبدیل شده است. این خوراکی به دلیل برخورداری از ویتامین های گروه B و همچنین نداشتن مواد مضر شیمیایی و صنعتی، یک ماده غذایی مفید و پرطرفدار است.
ما در شرکت توسعه کشت ذرت، با فروش بذرذرت و پاپ کورن خام به شکل عمده، گامی بزرگ در تهیه اقلام ذرت در بازار برداشته ایم.





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


جذب نیرو
X بستن پنجره شارژ رایگان ایرانسل