>

درحال بارگذاری ....
پنل کاربری
نام کاربري :

پسورد :

عضويت | فراموشي رمز عبور
ارسال پاسخ جدید
dina9
آفلاین

ارسال‌ها :4
عضويت: 21 /12 /1396
شینگن کجاست

شینگن کجاست
شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که شینگن کجاست یا اینکه چه کشورهایی را شامل می شود. در پاسخ به سوال شینگن کجاست بهتر است بگوییم حوزه شینگن شامل چه کشورهایی می شود. همانگونه که در بالا اشاره کردیم در سال ۱۹۸۵ پنج کشور اروپایی در کشور لوکزامبورگ گرد هم آمدند. هدف از این گردهمایی امضای یک پیمان بود که بعدا به پیمان شینگن معروف شد. علت نامگذاری این پیمان به شینگن، برگزاری این گردهمایی در منطقه ای در لوکزامبورگ به نام شینگن بود.
در پیمان شینگن موضوع آزادی رفت و آمد و همچنین تجارت و حمل و نقل بین ۵ کشور امضاء کننده پیمان مورد توافق واقع شد. بر اساس این پیمان اتباع کشورهای عضو برای هرگونه رفت و آمد و مراودات تجاری و بازرگانی نیازی به اخذ ویزا و هر گونه روادید ندارند. اولین کشورهایی که شینگن را امضاء کردند خود کشور لوکزامبورگ، آلمان غربی، فرانسه، هلند و بلژیک بودند. بدین ترتیب با مورد استقبال قرار گرفتن این پیمان در بین کشورهای اروپایی هم اکنون ۲۶ کشور به این پیمان پیوسته اند. در حال حاضر این تعداد در حال افزایش هستند. کشورهایی نظیر گرجستان، صربستان، اوکراین و … در حال طی کردن مراحل عضویت در این پیمان هستند.

ویزای شینگن فوری ویزای شینگن در کل پروسه ای زمانبر میباشد و باید تمام مراحل سپری شود و وقت سفارت تنها پروسه طولانی این موضوع میباشد, اگرچه مشخص کردن وقت سفارت به انتخاب خود فرد میتواند انجام شود اما از آنجایی که تمام وقت ها به سرعت پر میشوند به همین خاطر مشخص کردن زمان سفارت در کمتر از یک ماه امری غیرممکن است وامکان دارد که تمام وقت هایی که پر شده است توسط آژانس های هواپیمایی بوده باشد که تمام تاریخ ها را پر کرده باشند و اگر فردی برای ویزای شینگن فوری اقدام کرد آن تاریخ را با قیمتی بیش از حد مجازش برای آن شخص پیشنهاد کنند لذا متقاضیان ویزای شینگن فوری از این موضوع مطلع باشید که به هیچ طریقی اخذ ویزای شینگن فوری امکان پذیر نمیباشد و به هیچ عنوان گول فرصت طلبان را نخورید
دوشنبه 21 اسفند 1396 - 15:07
alireza4059
آفلاین


ارسال‌ها :1
عضويت: 13 /4 /1397
پاسخ 1 :
شینگن کجاست
سلام من به دنبال چند دوست برای بازی فوتبال میگردم اگه هرکی تیمی میشناسه بهم بگید ، من 30 سالمه و چند سالی میشه که فوتبال رو گذاشته بودم کنار و الان دوباره میخوام بازی کنم ، فقط میخوام فوتبال بازی کنم و نه تیم مهم و یا معروفیت و یا چیز های دیگه . ممنون میشم بهم یاری برسونید.
درضمن من تازه وارد این چت روم شدم و خواستم چت روم فوتبالی ها رو پیدا کنم نتونستم و بصورت شانسی این چت روم رو انتخاب کردم ، اگر چت روم مربوط به فوتبال میشناسید بهم بگید .
چهارشنبه 13 تیر 1397 - 09:40





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


جذب نیرو
X بستن پنجره شارژ رایگان ایرانسل