>

درحال بارگذاری ....
پنل کاربری
نام کاربري :

پسورد :

عضويت | فراموشي رمز عبور
ارسال پاسخ جدید
esfahankeshsan
آفلاین

ارسال‌ها :5
عضويت: 6 /12 /1396
محل زندگي:اصفهان
نصب آسمان مجازی راکفون با اصفهان کشسان

آسمان مجازی
نصب و اجرای آسمان مجازی در اصفهان را شرکت اصفهان کشسان مجری تخصصی نصب انواع سازه های مدرن شامل آسمان مجازی , سقف کشسان و تایل سقفی در اصفهان می باشد. از دیگر تخصص های این شرکت می توان به انواع کفپوش اپوکسی اشاره نمود. اما تایل آسمان مجازی از مهم ترین تولیدات این شرکت است که با کیفیت بسیار بالا و متریال بسیار مناسب تولید می شود و به سادگی در سقف و دیوار قابل نصب می باشد.
آسمان مجازی راکفون
اصفهان کشسان نماینده شرکت راکفون در اصفهان است راکفون تولید کننده انواع آسمان مجازی , سقف کشسان , تایل سقفی آکوستیک , تایل سقفی ضد رطوبت و تایل سقفی ضد حریق از ماده اولیه پشم سنگ می باشد. این ماده کاملا طبیعی و صد در صد قابل بازیافت است. و به محیط زیست آسیبی نمی رساند و همچنین در برابر حرارت و رطوبت کاملا مقاوم است و جذب صوت بسیار خوبی دارد از این جهت از تایل سقفی راکفون می توان در انواع فضاهای اداری , تجاری , مسکونی , صنعتی , آشپزخانه ها , مراکز مختلف درمانی و ... استفاده کرد.
سالن های همایش , سمینار ها , سالن های تئاتر و سینما می توانند از آسمان مجازی و تایل سقفی استفاده نمایند. علاوه بر این زیبایی و چشم نوازی خاصی در نصب آسمان مجازی وجود دارد که به دلیل استفاده از طرح ها و رنگ های مختلف و نورپردازی عالی آن می توان جلوه با شکوهی به محیط بخشید. بازی نور می تواند روی آسمان مجازی و تایل سقفی تاثیر بسیار زیادی داشته باشد ضمن این که در انتخاب پارچه آسمان مجازی نیز باید دقت کافی به خرج داد این کار به سلیقه مشتری و نیاز فضا به انعکاس نور و یا جذب نور بستگی دارد.
آسمان مجازی در اصفهان
نصب آسمان مجازی در اصفهان با تنوع طرح و رنگ و انواع پارچه و متریال های مختلف نورپردازی در شرکت اصفهان کشسان انجام می شود. نصب و اجرای آسمان مجازی در اصفهان در کمترین زمان ممکن انجام می شود و پس از آن به سادگی می توان از فضا استفاده کرد. نصب این سازه هیچ محدودیتی ندارد و می تواند در قسمت های مختلف ساختمان و در متراژهای مورد نیاز نصب گردد. از این جهت آسمان مجازی در اصفهان برای:
سالن پذیرایی
آشپزخانه
اتاق خواب
سرویس بهداشتی
و حمام
قابل کاربرد است.
اما از این سازه در فضاهای مختلف علاوه بر ساختمان های مسکونی همانطور که ذکر شد نیز می توان استفاده کرد. اگر به دنبال سازه ای مدرن و زیبا با جذابیت های خاص بصری هستید و دوست دارید در طراحی دکوراسیون ساختمان خود تنوع داشته باشید آسمان مجازی در اصفهان بهترین گزینه برای انتخاب شماست زیرا شما در انتخاب متریال , طرح و رنگ و مساحت کاملا آزاد هستید و مجاز به انتخاب هر چه دوست دارید و یا نیاز دارید می باشید. همچنین آسمان مجازی ویژگی های دیگری نیز دارد که آن را از دیگر انواع سقف های کاذب ممتاز کرده و نسبت به سازه های سنتی به کارگیری و استفاده از آن آسان تر است.
چرا باید از آسمان مجازی استفاده کرد؟
آسمان مجازی نسبت به سازه های سنتی از وزن کمتری برخوردار است
و نیازی به تعمیر و عیب پوشی عیوبی که روی سقف یا دیوار وجود دارد ندارد
و با نصب آسمان مجازی در اصفهان به سادگی می توانید تمامی این عیوب را بپوشانید و تاسیسات مختلف را در پشت این سقف کشسان پنهان کنید. همچنین قابلیت نورپردازی با انواع چراغ ها و وسایل روشنایی و بازی با نور و رنگ از مهم ترین ویژگی این نوع سقف هاست.
این نوع سقف را به سادگی می توان تمیز کرد
و شستشو هیچ اسیبی به آن نمی رساند
همچنین امکان جابجایی آن نیز وجود دارد.
آسمان مجازی در اصفهان کشسان از متریال بسیار با کیفیت تولید می شود
و حساسیت زا نیست و کاملا بهداشتی و آنتی باکتریال است.
مقاومت آن در برابر رطوبت و حرارت باعث شده است تا از آن برای نصب در حمام و سرویس بهداشتی به سادگی استفاده نمود. اگر اصل تغییر رنگ و نورپردازی در فضا برای شما مهم است می توانید از انواع سقف کشسان و آسمان مجازی در اصفهان کشسان استفاده نمایید. پخش نور به صورت یکنواخت و قابلیت فیلترینگ نور از ویژگی های ممتاز در آسمان مجازی مات و لوسنت است همچنین با انتخاب انواع پارچه ها ساتن و براق می توان موجب انعکاس نور و بازتاب آن و زیبا شدن فضا با نورپردازی گردید.
اصفهان کشسان مجری نصب آسمان مجازی در اصفهان
در صورتی که قصد نصب آسمان مجازی را دارید
کافیست با شرکت اصفهان کشسان تماس بگیرید.
تخصص این شرکت نصب و اجرای آسمان مجازی در اصفهان به همراه جدیدترین متریال های دکوراسیون داخلی شامل کابینت ام دی اف کلاسیک و مدرن , کاغذ دیواری سه بعدی , تایل آسمان مجازی , کفپوش سه بعدی و کفپوش اپوکسی می باشد. برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر کافیست تماس بگیرید و یا از وب سایت ما بازدید نمایید و با نمونه کارهای ما بیشتر آشنا شوید.





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


جذب نیرو
X بستن پنجره شارژ رایگان ایرانسل