>

درحال بارگذاری ....
پنل کاربری
نام کاربري :

پسورد :

عضويت | فراموشي رمز عبور
ارسال پاسخ جدید
pouyanweb
آفلاین

ارسال‌ها :8
عضويت: 28 /5 /1396
معرفی Cloud Computing یا رایانش ابری


راحتی و آسایش و طرفه جویی کردن در زمان، مسئله مهمی میباشد در دینیای امروز میباشد. به همین دلیل هر روز تکنولوژی های در حال توسعه و پیشرفت هستندتا مصرف کنندگان قابلیت این را داشته باشند که بدون توجه کردن به مکان، شرایط استفاده خود و مشکلات موجه شدن با جنبه تخصصی و علمی این سرویس ها به احتیاجات خود پاسخ دهند. از سوی دیگر سازمان های تجاری هم به دنبال پیدا کردن راه حلی برای بیشتر کردن سرعت و بالا بردن سطوح خدمات به مشتریان هستتند. ما در این مقاله به معرفی Cloud Computing یا رایانش ابری میپردازیم و پنج مزیت مهم آن را برای شما بازگو میکنیم.
معرفی Cloud Computing یا رایانش ابری

Cloud Computing یا رایانش ابری یک تکنولوژی جدید میباشد که به زودی در جهان محبوب میشود. به این دلیل از کلمه ابر در این مدل استفاده میکنند که ابر تصویری انتزاعی میباشد از شبکه بزرک که حجم آن مشخص نمیباشد. شما نمیدانید از چه مقدار منابع پردازشی تشکیل شده است، ابعاد زمانی و مکانی هر یم از احزا تعیین شده نسیت، سخت افزارها و نرم افزارهای آ« هم قابل تشخیص نمیباشد که کجا واقع هستند تنها آن چه که ارائه میدهند ار میشناسید و از آن ها استفاده میکنید. در واقع تلاش شده که ماربرات بدون توجه کردن و با درگیری در پیچیدگی های طراحی و ساخت آن، تنها از این مدل به راحتی استفاده میکنند.
خرید سرور مجازی
رایانش ابری مدلی است که دسترسی به منابع محاسباتی، سرور‌ مجازی ها، فضای ذخیره‌سازی، برنامه‌های کاربردی و انواع سرویس‌ها را با سرعت بسیار مناسب تهیه می‌کند به گونه ای که این سرویس‌ها و منابع کاملاً متناسب با نیاز کاربر ارائه شده است و متقابلاً کاربر هم فقط به میزان استفاده‌ای که داشته، ‌هزینه را پرداخت می کند. در یک محیط مبتنی بر ابر کلیه برنامه‌های کاربردی مورد نیاز کاربران، مبتنی بر وب ارائه می‌شوند، و به این ترتیب فقط با اتصال به اینترنت و دارا بودن سرعت مناسب از تمامی بستر‌های فراهم‌شده می‌توان استفاده کرد سرور مجازی
س
خرید سرور مجازی
خرید سرور مجازی
یکشنبه 26 شهریور 1396 - 16:50





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


جذب نیرو
X بستن پنجره شارژ رایگان ایرانسل