>

درحال بارگذاری ....
پنل کاربری
نام کاربري :

پسورد :

عضويت | فراموشي رمز عبور
ارسال پاسخ جدید
toniyo
آفلاین

عضويت: 15 /6 /1395
آموزش سئو سایت.

آموزش سئو سایت

برای آموزش سئو سایت باید اصول بهینه سازی سایت را که شامل استانداردهای طراحی سایت و استراتژی های سئو سایت می شود. برای اینکه بتوانید بهینه سازی و سئو سایت را یاد بگیرید باید ابتدا با واژگان تخصصی سئو سایت آشنا شوید. کلمات و عباراتی مانند لینک سازی، کلمات کلیدی، تولید محتوا، موبایل فرندلی، یوزرفرندلی، سایت تریسپانسیو، رنکینگ سایت، ایندکس سایت، خزنده های گوگل، الگوریتم های گوگل، سئو کلاه سفید، و غیره آشنا شود.


آموزش سئو سایت: لینک سازی
لینک سازی شامل لینک دادن به سایت های دیگر و لینک گرفتن از سایت های دیگر می شود. شما می توانید به صفحات داخلی سایت خود نیز لینک بدهید. لینک سازی باعث اعتبار سایت شما می شود اما محتاط باشید از سایت های بد لینک نگیرید.

سایت سئو کننده ام.سی
سایت سئو کننده ام.سی
آموزش سئو سایت: کلمات کلیدی
کلمات کلیدی باید در جای جای سایت شما به طور هدفمند بهینه سازی شوند. همچنین می توانید کلمات کلیدی را در تولید محتوا و صفحه اصلی سایت خود تکرار کنید تا رتبه سایت شما در آن کلمه کلیدی خاص بهتر شود. کلمه کلیدی را با دقت انتخاب کنید. کلمات بسیار عام رقابت تنگاتنگی دارند و بهتر است از کلمات جزیی تر شروع کنید.

آموزش سئو سایت: موبایل فرندلی
سایت های سئو شده از نظر موبایل فرندلی بودن برای صفحات موبایل و تبلت بهینه سازی و سئو شده اند. این گونه سایت ها را معمولا با عنوان سایت های واکنش گرا یا ریسپانسیو می شناسند. زیرا با توجه به ابعاد نمایشگر شما جای المان های موجود در سایت تغییر می کند.

متریک های سئو
متریک های سئو
آموزش سئو سایت: رنکینگ سایت
رنکینگ سایت همان رتبه سایت شما برای یک کلمه کلیدی مشخص در صفحات جستجو است. رعایت المان های مثبت سئو سایت رنکینگ سایت شما را بالا می برد. روش های کلاه سیاه یا مضر سئو سایت رتبه یا رنکینگ سایت شما را پایین می برد.
عکاسی صنعتی ، آتلیه عکاسی ، کیف ، آتلیه کودک ، آتلیه عروس ، تابلو روان ، آرایشگاه زنانه ، اجاره اسپیس ، قیمت اسپیس ، اسپیس ، غرفه سازی اسپیس ، خرید vpn ، iptv server ، چاپ و رایت سی دی ، سفر دبی ، تور دبی ، فروش لیزینگی خودرو ، فروش اقساطی خودرو ، فروش اقساطی خودرو ، فروش لیزینگی خودرو




آموزش سئو سایت: ایندکس و خزنده های گوگل
گوگل یک سری خزنده دارد که مستمرا در صفحات سایت شما و سایر سایت های موجود در اینترنت می چرخند و به روز رسانی آن ها را ایندکس یا شاخص گذاری می کنند. این خزنده ها همچنین رفتار سایت شما را با توجه به الگوریتم های مرغ ماهی خوار، پنگوئن و پاندا بررسی می کنند تا شما با روش های کلاه سفید (مفید، صادقانه و اصولی) سئو سایت خود را بهینه سازی و سئو کنید.
چهارشنبه 17 شهریور 1395 - 13:33





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


جذب نیرو
X بستن پنجره شارژ رایگان ایرانسل