>

درحال بارگذاری ....
پنل کاربری
نام کاربري :

پسورد :

عضويت | فراموشي رمز عبور
ارسال پاسخ جدید
samanziv
آفلاین

ارسال‌ها :2
عضويت: 25 /6 /1399
تشکرها :6
بیوگرافی هیچکس ، پدر رپ فارسی

تصویر: https://psymusic.ir/wp-content/uploads/2020/03/hichkas-1.jpg
در اینجا هستید با نگاهی به بیوگرافی خوانندگان رپبیوگرافی سروش هیچکسسروش لشکری ملقب به سروش هیچکس (پدرخوانده رپ فارسی) متولد 19 اردیبهشت سال 1364 در محله ونک تهران که اکنون در لندن زندگی می‌کند. دانشجوی انصرافی رشته مترجمی زبان که بعدها به تحصیل در رشته روانشناسی و جامعه شناسی پرداخت.هیچ‌کس در اواخر سال ۱۳۸۶ به اتهام «ترویج و انتشار موسیقی بدون مجوز» به سوی دادگاه فراخوانده‌ شد و با وثیقه و به قید تعهد نسبت به عدم خواندن موسیقی رپ بدون مجوز، تا زمان تشکیل دادگاه آزاد شد.او درباره دلیل خروج خود از ایران در سال ۱۳۸۸ گفت: کلاً من برای همیشه نیومدم بیرون؛ بلکه اومدم کانال‌ها را برای بچه‌های تهران باز کنم. می‌خوام با مهدیار آقاجانی آلبوم بدم بیرون و با بهترین رپ‌خوان‌های جهان کار کنم تا ببینم چند چندن.


  • هیچکس در سبک شعر هایش از اصطلاحات و تکیه‌ کلام با استفاده از ادبیات خیابانی و کوچه‌ بازاری است که موسیقی او را قابل‌ فهم و جذاب تر کرده‌ است.


از هیچکس یک آلبوم غیر رسمی به نام میکروفن و یک آلبوم رسمی با نام جنگل آسفالت و یک مجموعه گروهی با همکاری لیبل ملتفت تحت عنوان انجام وظیفه منتشر شده است.

جدیدترین آلبوم هیچکس مجاز نام دارد که در تاریخ 12 فروردین 1399 منتشر میشود.

از همکاری های هیچ‌کس می توان به همخوانی با پیشرو ، قاف ، فدایی ، سینا تهم ، ریوویل ، تتلو ، سالومه Mc ، یاس ، حصین ، سهراب ام جی ، مهراد هیدن، سامان ویلسون ، داریوش ، بیداد و … اشاره کرد.

منبع : بیوگرافی هیچکس
سه شنبه 25 شهریور 1399 - 05:55





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


جذب نیرو
X بستن پنجره شارژ رایگان ایرانسل